Iz istraživanja provedenih u različitim dijelovima svijeta zaključeno je kako kvalitetni medijski proizvodi namijenjeni djeci, uključujući televizijske i radijske programe, mogu pospješiti njihov razvoj. Primjerice, obrazovne emisije kod djece predškolske dobi potiču spremnost za školu i ranu pismenost. No kada govorimo o utjecaju medija na djecu, bitno je voditi računa o njihovoj dobi i razvojnoj fazi. Djetetov razvoj izravno je povezan s načinom na koji ono može imati koristi od televizije.
Smatra se da dijete mlađe od dvije godine uopće ne bi smjelo gledati televiziju. I nakon druge godine, kada dijete gleda televizijski program primjeren svojoj dobi, dobro je vrijeme provedeno pred ekranom ograničiti na razumnu mjeru (primjerice manje od jedan sat na dan). Također, dobro je gledati program zajedno s djetetom, razgovarati o onome što se događa na ekranu, objašnjavati mu i komentirati, te tako poticati komunikaciju s djetetom i zadržavati ga u „stvarnom“ svijetu.
Stoga ćete uz pojedine emisije vidjeti tekstove i ideje o tome kako iskoristiti neke od ponuđenih sadržaja i tema.
Postavite pravila za gledanje televizije. Djeca je ne bi trebala gledati više od dva sata na dan (to vrijedi za mlađu školsku dob), postavite granicu, dogovorite se što gledati i kada. Ovo vremensko ograničenje vrijedi za kvalitetan TV program, crtiće ili sl. Ostali program ne bi djetetu trebao biti dostupan. Dogovorite i koliko vremena dijete treba provesti vani, u slobodnoj igri na zraku, a koliko ćete vremena provesti u zajedničkim igrama, druženju i sl. Imajte na umu da što je dijete mlađe, vrijeme koje provodi pred televizorom treba biti kraće.
Ciljano kupite ili snimite visoko kvalitetne programe, edukacijske ili zabavne za koje znate da ne sadržavaju nasilje i neadekvatne poruke. Upravo s idejom pružanja kvalitetnih sadržaja za djecu je i nastao „Juhuhu“.